לפיד ובנט יפגשו הערב; דיווח: בנט נוטה לתמוך בנתניהו

איתי גדסי No Comments on לפיד ובנט יפגשו הערב; דיווח: בנט נוטה לתמוך בנתניהו

יו"ר ימינה בנט ויו"ר יש עתיד יפגשו הערב וינסו לגשר על הפערים ולבחון אפשרויות להרכבת ממשלה | על פי פרסומים שונים בנט נוטה לתמוך דווקא בנתניהו, אך ככל הנראה טרם הגיע לכלל החלטה

בנט ולפיד צילום: Miriam Alster/FLASH 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המאמצים להרכבת מממשלה נמשכים כל העת, והערב (מוצ"ש) צפויים להיפגש יו"ר ימינה נפתלי בנט ויו"ר יש עתיד יאיר לפיד, במטרה לדון באפשרויות להרכבת ממשלה שתחליף את ראש הממשלה נתניהו.

אתמול (שישי) נפגש בנט עם ראש הממשלה נתניהו. השיחה ארכה כ-3 שעות. העיתונאי הלל ביטון רוזן פרסם בערוץ 20 כי ‏פגישה נוספת מתוכננת בין נתניהו לבנט ביממה הקרובה, בה השניים עשויים לסכם על שת"פ לטובת הקמת ממשלת ימין.

גורמים בימינה אומרים הערב כי בנט נוטה לתמוך ברה"מ בנימין נתניהו, אך עדיין לא החליט סופית האם להמליץ עליו אצל הנשיא.

בחדשות 12 דווח כי נתניהו הציע לבנט רוטציה אחרי כשנה, וכניסה לליכוד, כאשר לבחירות הבאות יגיע בנט כבכיר בליכוד וראש הממשלה בפועל. בליכוד הכחישו. בחדשות 13 דווח כי ראש הממשלה אמר לבנט בפגישתם כי אם יהיו 59 מנדטים לגוש הימין, הוא מעריך שסער יעדיף לאפשר את הקמת הממשלה בראשות נתניהו באמצעות הימנעות מהצבעה בכנסת ולא ילך לבחירות.

בתום פגישתם אמר בנט: "אני פועל בתחושה שהמדינה המופלאה שלנו היא לא דבר מובן מאליו. בגלל חרמות ותחושה של כל אחד ש'רק אני צודק' כבר איבדנו את ביתנו לפני 2,000 שנה. לכן אמשיך במאמצים כבירים כדי להביא להקמת ממשלה טובה לישראל בהקדם".

בתוך כך, על פי פרסומים שונים ברשימה המשותפת ורע"מ החליטו לא להמליץ על אף מועמד, אך מתכוונים לתת כיוון איזו ממשלה יאפשרו להקים במידה ותגיע להצבעה בכנסת

בסביבת יו"ר תקווה חדשה גדעון סער עשויים להסכים לשיתוף פעולה עם רע"מ.

ביום שני יחל נשיא המדינה לקבל אליו את נציגי הסיעות לסבב ההתייעצויות במסגרתו ימליצו הסיעות השונות על המועמד להרכבת ממשלה. בתום הסבב יכריז הנשיא על המועמד שיקבל את המנדט.



0 תגובות